УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Херсонській області

» Прес-центр » новини » З 25.08.2021 року відкрито рух по мосту через Північно-Кримський канал в Таврійську: фотозвіт

З 25.08.2021 року відкрито рух по мосту через Північно-Кримський канал в Таврійську: фотозвіт

В рамках реалізації програми Президента України «Велике будівництво» завершуються роботи з реконструкції мосту через Північно-Кримський канал між містами Нова Каховка та Таврійськ, що у Херсонській області, але, враховуючи технологічну завершеність споруди та соціальну значимість мосту для регіону, з 25-го серпня 2021 року рух по мосту відкрито.

Зведений більш як 60 років тому на регіональній дорозі Р-47 Херсон – Нова Каховка – Генічеськ, цей 111-метровий «велетень» забезпечує рух мережею державних південних доріг, з’єднує правобережну і лівобережну Україну та тимчасово окупований Крим. Це дуже важливий стратегічний об’єкт, який всі роки незалежності України не поспішали ремонтувати. На щастя, завдяки «Великому будівництву» цей велетень вже має «нове життя».

Підрядна організація: ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» (@AltcomCompany). 

 

Що було зроблено в рамках реконструкції!

  • влаштовано тимчасовий пішохідний міст для комфортного руху пішоходів на час реконструкції;
  • здійснено розбирання аварійних залізобетонних конструкцій;
  • виконано чищення арматури опор, ригелів та покриття її антикорозійним складом; 
  • здійснено відновлення бетонних поверхонь;
  • виконано розбирання існуючих та влаштування нових підферменників на проміжних опорах;
  • здійснено розширення існуючих насадок та підпірних стінок у стоянів;
  • на берегових опорах виконано бетонування насадок, шкафних та підпирних стінок, лежнів; виконано монтаж каркасів перехідної плити; виконані роботи по армуванню укосів та бетонуванню їх укріплення;
  • виконано монтаж нових опорних частин на всіх опорах;
  • здійснено великовузлове складання металевих елементів 5-ти прольотів нової металевої прогонової будови, яка складається з чотирьох металевих головних балок постійної висоти, перекритих металевою ортотропною плитою проїзної частини;
  • виконано покриття бетонних та металевих поверхонь захисними антикорозійними складами;
  • здійснено монтаж металевої перильної та мостової огорожі бар’єрного типу;
  •  виконано влаштування покриття мостового полотна та тротуарів на основі метилметакрилату гідроізоляційною системою Bridgemaster (це високоефективне зносостійке і антислизьке покриття для мостових настилів. Він до 80% легше, ніж ЩМА; швидко твердне, навіть при температурі 0ºC; має високу стійкість до деформації, навіть при підвищених температурах; будь-яке пошкодження легко ремонтується; ідеально підходить для конструкцій, які піддаються великому транспортному навантаженню);
  • нанесено горизонтальну дорожню розмітку;
  • встановлено нові дорожні знаки;
  • здійснено роботи з облаштування.

 

Після завершення реконструкції міст відповідає сучасним навантаженням        А15 НК-100, а проїзд автотранспорту та пропуск пішоходів став безпечним та комфортним, зокрема, завдяки розширенню габариту проїзду до 9,00 м та ширини тротуару до 1,80 м.

 

Нагадаємо, з 15 березня 2021 року рух через міст було закрито, і саме завдяки програмі «Велике Будівництво» та наполегливій праці всіх задіяних спеціалістів та інженерних працівників: проектувальників, експертів, мостобудівників, інженерів технічного нагляду тощо, вже через 5-ть місяців рух по мосту відкрито.

 

Наразі тривають роботи з завершення реконструкції:

  • Розбирання тимчасових споруд;
  • Завершення монтажу споруд поверхневого водовідводу;

Роботи з облаштування: планування ґрунту укосів.